• Forside
  • Tilbud
  • Om oss
  • Kjøpsinformasjon
  • Leverandører
  • Kontakt
  • Bilder
Kjøpsinformasjon
Her finner du våre kjøpsbetingelser  les dette før du ringer oss. Det gir en trygghet både for deg og oss. Vi tar forbehold om eventuelle skrivefeil, lagerbeholdning og endring i priser på våre nettsider.

 Bestilling 
Vi satser på personlig service, ringe oss mellom kl. 12.00 og 17.00 på
telefon 412 06 673. 
Når vi sender din bestilling og pakken ankommer ditt postkonto vil du ved oppgitt mobilnummer få en sms fra posten med melding om at pakken er ankommet.  Trenger du noe umiddelbart ring oss og vi vil gjøre det vi kan for å få det sendt samme dag.  
 
Priser 
Alle oppgitte priser er i norske kroner (NOK) inkl.25% MVA. Det eneste som kommer i tillegg på alle pakker under kr 1 500,- er et fast gebyr på 145,- som dekker porto og administrative utgifter. Alle ordrer over kr 1 500,- er fraktfrie, med unntak av produkter som ikke kan sendes vanlig med posten. 

Betaling 
Å handle hos oss sikkert. Varene betales i nettbutikken alternativt kan vi sende deg varene i postoppkrav, du betaler kun
når du mottar varene på postkontoret.  
 
Trygghet
Dersom det mot formodning skulle være en feil ved varen, returner den til oss med en kort beskrivelse av feilen. Oppgi også om du ønsker ny vare eller pengene for produktet tilbake. Viktig: Dersom du ønsker pengene tilbake, husk kontonummer vi skal overføre beløpet til! 
Faktura  gjelder som garantibevis.

Retur. 

Dersom du ønsker å returnere de kjøpte varer til oss, uansett om det gjelder angrerett eller feil på produktet, så send det til adressen: 
 
New Horseequip AS        
Jernbanegata 11             
2150 Årnes

Send ikke varer i postoppkrav, disse vil ikke bli hentet ut. Vi setter pris på om du sender med noen ord som og forklarer hvorfor du returner varen. 
 
Reklamasjon
Du kan reklamere på en feil eller skadet varer innen 14 dager. Vilkår for at varene skal kunne byttes, er at de er ubrukte, i original innpakning, er uskadd og faktura/returnota fylt ut. Om returen gjelder en reklamasjon, må varen være rengjort og vasket. Disse regler gjelder uten unntak. Send tilbake produktet i original innpakning, godt pakket med betalt returfrakt. Pakken må ikke sendes mot postoppkrav. 
 
Pakker som ikke hentes.
Vi er nødt til å fakturere for pakker som ikke blir hentet innen fristen. Vi
beregner et gebyr på 300,- kroner, dette er for å dekke de utgiftene som
påløper ved porto/returporto, oppkravsgebyr og pakking.
 
Fakturering.
Firmaer, Rideklubber og AS kan søke om å få bli fakturakunde hos oss. Ring oss for mer informasjon.
 
Spørsmål.
Dersom du fortsatt lurer, så er du velkommen til å ta kontakt med  oss.
Powered by Create your own unique website with customizable templates.